fredag 27 augusti 2010

Viva la vida STOCKHOLM

Fick en ledig fredag av min fantastiska chef! Så nu sitter jag här i sthlm.
Igår var jag och mannen på Ironman 2. Helt okej film.
Roligast av allt var en liten tant som var där helt själv, hon satt några rader längre ner. Och ni vet, en film har ju olika nivåer. Först går de bra, sen går de dålig och sen börjar de gå bra igen. Och när de började gå bra igen började tanten hysteriskt klappa händerna. Helt ärligt, jag dooooooooog! Helt sjukt roligt! Och så söt hon var.

Nu är de fredag och jag ska strax och möta upp älsklings hellan och vi ska ta en vända på stan, jag ska hitta mina snyggaste tiamo skor! Dom har jag drömt om i en vecka nu. Snälla snälla snälla låt dom finnas!
Ikväll blir de en liten middag med gäng hänget! Sen kommer käraste jojsman och då vet man ju vad som händer! Då vet man vad som händer!

Här har vi ett utav alla våra blogginlägg som vi gjorde långt innan vi ens hade en blogg. Vi har varit på grodan och här roar vi oss lite i tunnelbanan. Min röst är trasig och de är för att vi hade varit på Lady Gaga. Sen så kan väl någon slå mig på käften när jag blir en sån besevisser som jag blir i denna film. Helvete alltså. HAHA men den är fett kul!



Till den här låten flyger min tankar iväg till nåt som inte finns på jorden. Den hejdar inga tankar. Bara att köra. Har aldrig drömt så stort till någon annan låt som jag gör till den här! No limits!

1 kommentar:

  1. jojjsmansshooooow! ses sen älskon! och link din video kom aldrig upp, fuck! puss, jojssan

    SvaraRadera