fredag 20 augusti 2010

Ny logga

Ojdå gick in och upptäckte den nya loggan... najs ju! Mike the bike är inte så pjåkig.

Snart fredagsfrukost på jobbet och i helgen blir det rehab... och jag ska hoppa på söndag!!! AHHHH.... förhoppningsvis blir det oväder och jag slipper! Men slutar väl med att jag kommer måsta hoppa, som jag tjatat och studsat upp mig att jag ska hoppa fallskärm. Tuff tjej är numera en kycklingvinge, but maybe she can flie with her own wings om det skiter sig.. Nackdel 1: man kan ju dö om det skiter sig.. Fördel 1: kommer kanske vara bättre än stå..... och jag kommer iaf till himlen.

fast jag som har pratat om hur snygga instruktörerna är kommer väl bli presenterad för någon brutta, nougatkryssare eller saftskalle...... ingen james bond! Men håll i hatten eller tummarna att det blir en Bond och att jag överlever.

Har inte så mkt underhållande att skriva såhär klockan 07.50 på jobbet. Jag och M hade fettokväll igår, kollade på konstig tantalara som samla på katter, vidrigt program... och vi åt ostkråkar och drack cåla, någon form av ågren just nu, fast det var ju light iaf, powerwalk med Sigfjärt ikväll... Det är höstkyla ute och det är helg... och jag återkommer later!

Tjong i medaljongen
Puss, Jojjsan

1 kommentar: