tisdag 10 augusti 2010

GAAAH allvaret har börjat!


Idag ska jag börja skriva på min påbörjade c-uppsats i sociologi igen.. jag har cirka 15 sidor forskning kvar att göra.
Fick ångest när jag nyss läste mitt abstract, fast även stor lust att göra klart den! Jag har intervjuat tjejerna och skrivit hela förarbetet, nu ska jag bara komma på hur jag ska använda materialet och analysera det. Självskadebeteende bland unga flickor... Fan vad jag tappat universitetsspråk och tänket..
I oktober måste MÅSTE den vara klar, samtidigt ska jag jobba 100 procent och lite till... sommargalejlivet e over för Jojjsman nu! Men kör ba kör.... får tänka på att jag i vinter kommer att ligga på en vit sandstrand vid turkost vatten och pimpla en drink med bästa vänner!



Dessa är bland annat dessa heta dojjor






Med fler ;)

1 kommentar: