onsdag 11 augusti 2010

Mister ..... fuck of and die!



Ikväll var en dålig kväll, hästarna springer ju inte på högvarv hos vissa personer... men i det här fallet visste vi ju det redan så varför förväntade jag mig något annat! Vissa människor förändras trots allt aldrig... Så i brist på lust att plugga, umgås eller göra någonting överhuvudtaget så planerade vi Sigges 2årsdag... sjukt realistiskt!

Hundkalas med pompa å ståt.. hundtårta på säng, 23 inslagna paket i alla storlekar ska han få och hunddisco i vardagsrummet... Prinskorvar ska hänga i taket ist för discokulor.. Salle e dj och ska Ture och Alfred komma lär vi skaffa dörrvakt om dom ska moppsa upp sig, jack russels! Hoffa och Wållner kunde ställa upp i dörren.. tjejerna står på listan, Sigge har ju ett dussintals antal mostrar! Jag ska även göra sigges favorittårta och det skulle då innefatta en blandning av kaviar, korv, blodpudding, grisöron, lite småsten, jord, gräs, läpppsyl och hundskit... jamjam... Jag e lekledare och ni har vip kort till fiskdammen! YEAH, känner jag vårt sjuka gäng rätt så kommer det fan bli av också, i november väntas galet hundkalas!



Vissa kollade på fotboll ikväll och en annan sysselsatte sig med detta!

Mina senaste inlägg börjar likna en hundblogg.. skärpning på mig. Kanske kommer ett intressantare inlägg imorgon efter att jag besökt ........

Tja

2 kommentarer: