tisdag 3 augusti 2010

Johanna Johansson: Hellre springa i fel fil än fila i fel springa

Nivån på facebook e just nu hööög!

Hanna Eriksson: Hellre än traktor som vänder i hallen, än en kiropraktor som bänder med ballen

Johanna Johansson: Hellre en hängmatta i parken än hängpattar till marken

Hanna Eriksson: HAHAHAA!!!

Johanna Johansson: Hellre liten och rapp än stor och slapp

Johanna Johansson: hellre en kråka i näsan än en skata i sängen

Johanna Johansson: har en jävligt bra till, men den vågar jag inte skriva.. kan klassas som påhopp

Niclas Ljusberg: Fram med negerskämten ;P

Jack Carlsson: Hellre en rövare i poolen än en polare i röven

Niclas Ljusberg: Hellre en ball Kalle i kanalen än en kall balle i analen .... Hahahahahahaha

Niclas Ljusberg: Hellre en fis i rymden än en rymd i fisan... (inte jag som kom på den) ... Haha

Johanna Johansson: Hellre en tårta i vasken, än en vårta på tasken...

Johanna Johansson: eller nu har ja en ännu bättre! hellre en kork i skumpan, än en sork i rumpan.

Hanna eriksson säger: nu kommer det skämt påhittade by jojo iaf;)

Fick nu sms av Malin Hedfors who says: Hellre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan...

Niclas Ljusberg: Hellre än back i hallen än ett hack i ballen ...

Andreas Gustavsson: Hellre en rövare i poolen än en polare i röven

Johanna Johansson:HAHAHHA okeeej mina vänner, detta kommer spåra ur!!! Hellre en hatt i löven än en kratta i röven!

Mikael Wållner: sork? menar du inge-sork=) hehe

ClIff: Bättre att ha det fett i hettan än hett i fettan...

Johanna Johansson: okej, vi byter nivå, då kör jag också.. hellre majskex på hyllan än bajs-sex på fyllan!

Sara Nabipour: hellre en burk i fläkten än en turk i släkten


Hur kommer detta sluta? Bloggen kommer spåra ur.. vad kommer slinkis göra med mig då..

1 kommentar:

  1. Tack tack tack så mycket för allt skratt! Behövligt minsann. Styr upp en helg nu vi kan komma till er i Uppis eller Sthlm. Jag saknar er! PUSSS SADDURUS

    SvaraRadera