tisdag 17 augusti 2010

Tema: 15 år

Jag dör, gamla foton har gjort min kväll ikväll.
Jag fattar inte att det här är vi, sjukt längesen, men känns sjukt nära!

Jag måste bjuuu på de här!

Jag och Slink i min stuga när vi höll på köra bort hela Storsand med motorbåten ;)

Branthäll, var det bomull i bhn eller har dom bara krympt

Linkan med sina damer på gamla hederliga cityfesten



Tältning, någon spydde i Mejselns sko.. alla som känner Mejsel kan se hans min framför sig då..

Hellans husfester, herrejävlar

Heta redan här

HAHHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHAHAHHA okej, fredrik och björn, jag döööööööör

Fester körde stenhårt på truckerkepsen och jag lärde mig svänga med klubban

Crash and burn, klädmässigt, hur fan tänkte jag här?


Hembränt och kvartingar

Moppetjejgänget. Den ena vurpar, de andra blir jagad av polisen och resten ska vi inte tala om...

Måste försäkra sig under Hellans husfester.

31 minusgrader och vi körde afterpulka

Kärlek



Hellan hela natten, braxen och Jojjsman


TEMA: Smörigt pojkband.. tur vi föddes med puppa

Fester fest


Tranan festerna, magpumpning.



Nä nu får det vara nog... long time, no see, kul vare, underbara tonårsår!

1 kommentar:

  1. men tråkigt när t.om JAG är med på 2 bilder! Ser ut som värsta hallicken :) / Erik J

    SvaraRadera