lördag 14 augusti 2010

Mumrik

Morrn morrn
Obeskrivligt hur skönt det var att sova ut just idag, när jag vaknade drog jag direkt med Sigfjärt på en powerwalk, och han höll bokstavligt talat på att avlida. Det var jag som fick släpa honom, medan han försökte dra hem mig i kopplet... När vi kom hem var det bara att slänga en blöt handduk på honom eftersom hans flåsningar lät som en hel orkan.




Jag bjöd jag på frulle imorse.. och eftersom Sigge var så duktig och powerwalkade med mig så fick han lyxfrulle med prinskorv.




Igår drog jag, Sigge och frugan på mysig grillkväll, och jag hann även träffa min älskade vän Annina..

Narbe innan han fått i sig lite machosallad











Nu ska vi ut i värmen, köpa tidningar, lägga oss på en filt, och leka med Sigge.... Ikväll blir det galejj hos Naddis..
MOJ MOJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar