tisdag 17 augusti 2010

Hej hej bloggen!

Tisdag. De betyder spöregn i västerås såg jag precis.
Den här veckan börjar bandyträningarna på allvar och jag hittade faktiskt tillbaka till glöden för träning för ett par dagar sen. Så kommer chefen fram på jobbet och frågar om jag vill jobba kväll i två veckor från och med idag. Javisst! Kvällsjobb betyder sovmornar, de är precis vad jag behöver just nu! Dock blev de inte mycket träning då:P

En nykter helg hade jag också, bara för min alldeles egna mages skull. Mysigt och trevligt även om jag kände festsuget sittandes där runt alla hinkande människor.
Men de gick bra. Så en till sån helg blir de.

Däremot den 27/28 augusti blir de en helg i sthlm! Weeee! 27 är oplanerad men 28. Gröööööönan! Senast vi var där var de obeskrivligt kul! Kan tänkas vara min bästa helg sommaren 2010! Känner verkligen lycka när jag tänker tillbaka på den helgen!

De snurrar mycket i huvudet nu, snart har jag ingen mage kvar, i wanna stick to the plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar