fredag 20 augusti 2010

Kyckling med hemadress

Fredag fredag fredag

Jobbat kväll hela veckan på bomba, skönt gäng... jag, jonas, dennis och thomas. Dom bästa skulle man kunna säga. Men idag fredag var jag inte så sugen på att jobba kväll, då blev de morgonjobb istället. Fördelen med att jobba morgon är att man har kvällen ledig, nackdelen var att jag satt som en zombie genom hela min dag och kanske plockade ett tiotal skruvar. Men gruppen var lika glad för de. Så fyllde långben år och jag åt en massa kakor så jag inte orkade min lunch. Ångrar de bittert.

Från att ha ätit kakor och inget annat åkte jag på mat shopping med min käraste lilla familj Mamma Jackie, son jamie, son tristan, son lee. Vi åt tacos och snackade för de mesta tjejer. Lilla lee hade dunkat huvudet i golvet på dagis och såg ut som Quasimodo. Fett kul! (tyckte även han(4år))
Sen... movietime! Alvin och gänget två.. tror jag och jackie hade roligare under filmen än vad killarna hade de. Sen en mer vuxenfilm med Jim carrey.

Efter tacomat och godiskäk känner jag mig gravid, ser ut som gravid, Dock inte gravid. Önskar i denna tid att jag var de så jag hade nåt att skylla på. Men för mycket ätande, förlite tränande och lite magkatarr är min diagnos.

Slut på de nu. De finns liksom ingen vass att hänga i i thailand. WORD

Imorgon: BANDY. Brorsan vs Hammarby. Rocklunda Abb arena

/Link


2 kommentarer:

  1. men va fan har långben fyllt år!det missa jag!aja..:)

    SvaraRadera
  2. haha gravid in my ass nämn någon som inte tycker den ser gravid ut efter att ha ätit (och då menar jag tjejer;P) haha

    Nej det är fan dags att göra sig redo för att kliva ut ur vassen, inte långt kvar nu! planering i helgen!

    SvaraRadera