onsdag 11 augusti 2010

Disco pogo

Idag är jag glad igen. Magen är dock inte bättre men jag försöker se de positiva i de skitjobbiga som att jag till exempel inte har några svimkänslor kvar. Mannen i livet förbjuder precis alla mjölkprodukter, äter jag får jag skylla mig själv. De ska vara ett test tydligen. Jag som älskar choklad.

Igår var jag hedfors och mike på Inception. Grymt bra, grymt bra att hedfors var med annars hade jag fattat nada. Yes jag är en sån som sitter och diskuterar under bio också, framförallt när de är en inceptionfilm för de var inte alla gånger lätt att hänga med. Hur som helst så var filmen grym, jag vill dock inte ha någon tvåa på den:) men kommer de en tvåa ska jag såklart se den.

Övrigt så är de mycket planer och funderingar om resan till asien 2010/2011. De är inte så långt kvar om man tänker efter, ca 4 månader. De går fort de gott folk.
Andra funderingar är jobbet, kanske kommer man få åka till frankrike och jobba på fält (skulle vara sjukt kul att testa på, dessutom har jag sjukt härliga jobbarkompisar) men också blandade känslor över de där.

Planerna på att flytta till sthlm står kvar. De ska hända och kommer hända 2011.

Skön låt här då! Ska lära mig göra på rätt sätt snart! Kiss and love pink the link

http://www.youtube.com/watch?v=FWsQQgbKkjc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar