torsdag 13 januari 2011

180

Dagen har rullat på i 180 knyck. Idag har jag verkligen fått känna på att vara spindeln i nätet! Det bästa var mitt möte med Pitt, de kom inte bara 1, utan 2. Dock så var det inga Pitt, kanske mer 2 Peter Jihde i kostym. Det bästa var hur som helst inte mötet, utan deras min när de frågar mig "Hej. Vi ska träffa Johanna Johansson"... En liten snärta i lockigt hår och högklackat, av deras min att döma så trodde de tydligen inte de! :0) Fast det var ju iofs ingen av pottsorkarna på teknikprogrammet på gymnasiet som trodde att bajsansiktet skulle plugga 3 år på Uppsala universitet heller.... Peter Jihdes var mycket mycket trevliga, och till teknikprogrammet på Staffangymnasiet årgång 2007 säger jag en sak: FUCK YOU SUCKERS ;)

"Låt det som är dumt rinna av dig som på en gås, bli en gås så klarar du allt"

Gymmet stod man på innan jobbet idag med och nu åker jag hem till lilla familjen för att fortsätta home makeovern!

Imorgon är det FREDAG! Jag, Saris, Slinkan och Malin ska på premiär av en ny sportbar på söder... Robin bjöd dit oss på gratis dryck och mat, gratis e gott! Sen får vi se hur kvällen fortsätter, jag lever ju ett litet nyttigare liv just nu och kommer alltså ha askul nykter med mina snärtor imorgon! Jag ska bevisa att vattendrink med is i är minst lika trevligt.

So long långkalsong!

3 kommentarer:

  1. YOU go girl! Imorgon ska världen få veta att vi fortfarande lever!

    SvaraRadera
  2. minst sagt my love

    SvaraRadera
  3. Som Slinkan skulle sagt, Du är FETT COOL Johanna J. Men det visste vi ju poopface. Du är bäst ingen protest.
    PS. Om du är nykter imorgon ska jag äta bajs. Eller nåt liknande. Hörs på lördag morgon för att höra!

    SvaraRadera