tisdag 18 januari 2011

Världens bästa Sara.

Min dator kraschade för ett tag sen, och utan någon tanke på att min C-uppsats var på den fortsatte livet som ingenting. SEN idag när jag skulle börja slutföra projektet, på jobbet av alla ställen, märker jag att den inte alls finns på mitt usb-minne, utan den finns på DATORN, den KRASCHADE datorn! Tror min hjärna höll på explodera där ett tag. Ringde Sara från jobbet och tokbölade, ett års studietid och ett antal tusen i studiepengar var bortkastade! Men nu är Saras ex är påväg hit och ska rädda min uppsats. Våra ex är många gånger guld, så fort vi ropar så finns de där.

När jag kom hem hitta jag ett brev med klistermärken på, på diskbänken, fundera snabbt på om jag hade någon oupptäckt dotter på 5 år som gud kanske gömt i lägenheten.....



men när ja öppna hade jag fått världens gulligaste brev från Sara! Och nu känner jag mig som jordens töntigaste människa som bölat som om jorden varit på väg att gå under! Vad spelar en uppsats för roll när man har världens bästa vänner!



When you are half way down, you are always half way up!

Älskar dig min bajssara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar