torsdag 20 januari 2011

Tunnelbanan minst sagt intressant

Minst sagt intressant med tunnelbanan ibland. Imorse var jag så trött! SÅ trött! Runt 8 tiden när jag tar banan är de ganska så mycket folk och oftast får man stå. Idag var de en stå dag. Jag går in och ställer mig och hamnar bredvid en liten kines av nåt slag. Kortare än mig, hästsvans, svarfthårig med grå hårstrån och glasögon. Jag råkar nudda denna lilla man med min matpåse, en liten puff liksom. Mannen vänder sig om och börjar hytta med näven, inte ett ord, som om han vore stumm. Vänder tillbaka och sen tillbaka på mig och hytter igen, fortfarande inte ett ljud. Detta gör han om typ 5 gånger. Jag bara tittar tillbaka och funderar på vad fan han har för problem och vad han vill.. han slutar iaf med hyttandet efter ett tag men vänder sig fortfarande om och kolla in mig. från topp till tå. Han fokuserar mest på ansiktet. Så jag var övertygad om att han skulle komma ihåg hur jag såg ut för att sen söka upp mig och sopa på. Lyckligtvis såg jag inte denna man något mer idag. Men jag väntar till imorgon bitti när de är tunnelbane dags igen.

Annars så har jag varit hos frissan idag! Fett skönt! Klippte en bra bit ändå fast mycket av längden är kvar. Men fräsht blev de, viktigt!

Imorgon ska vi få dra på ordentligt på skolan. Färg och spackel! Ska även börja trolla med lite hår! Kul på veckans slut måste jag säga! Ser verkligen fram emot varje dag. Dessutom känner man sig säkrare och säkrare för varje dag, men vägen är lång och de känns underbart!

På måndag börjar Stylisterna! Ska bli asroligt att se detta! Wop Wop!

I helgen blir de pjamasparty blandat med annat skoj!



Han ska likna kinesen idag men de gör han inte ett dugg. Förutom att han kändes lite som en gansterman faktiskt!

Kiss and love Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar