tisdag 18 januari 2011

Ordning och reda!

Wow jag blev verkligen mega nyfiken på vad våran sasha ska ta med oss på för skoj! Sen vet jag inte vad hon menar med depp riktigt. Lyckligare än nu har jag väl ändå inte varit på länge;) Kan väl säga att jag gjort en radikal förändring den senaste tiden i livet! Inte ens min inkomst på 0kr kan göra mig ledsen;)

Apropå inkomst så måste jag göra stora inköp! Inga skor, inga kläder! Pyssel och smink! Japp japp!

Idag är de tisdag. Veckorna bara rinner iväg. Känns som måndag och snart är de onsdag! Igår fick jag iaf träffa våran Bäckis! Hon var på centralen i en haltimma och klart jag åker dit för att möta upp! Inte varje dag vi träffas och nu ska hon flytta till gbg en tid. Happy for you! Men jag tycker alla ska bo i sthlm!;) Vi han iaf med lite snicksnack och hon fick träffa min klasskompis Jennie!

Sen drog jag och jennie på upptäcksfärd för att hitta en frisör. Jag ska klippa.. jennie ska färga. Vi börjar med Björn Axén inne på Åhlens. Slutar med att vi bokar tid där för att spring runt på sthlms gator var jobbigt men trevligt. Vi gick en bra promenad för att få lite uppfattning om var allt ligger. Åker man tunnelbana hela tiden fattar man aldrig hur man tar sig runt i stan till fot! Nu är en del av den gjort och lite bättre känns de väl!

Nu sitter jag hemma och läser lite efter en dag i skolan. Idag fick jag en cool look av jennie, lite marylin monroe stil med oranga läppar! LOVE IT! Imorgon ska jag våga, hoppas min kompanjon vågar!;)

Hoppas på att sambon kommer en snart så vi kan åka iväg till typ bokia eller ordning och reda för lite pyssel inköp. Vi ska göra en lookbook med inspiration och lite annat skoj! Dessa läxor passar mig utmärkt!

Nu ska jag gå och tvätta penslarna och fixa nåt att käka. För en sekund sen ändrades planera och jag ska ta en promenad till globen för att kolla och de finns några intressanta butiker där. Sambon sket sig.


En önskan jag har mina kära vänner. Lite tiggeri tiggera. Alla modetidningar ni inte vill ha, skänk dem gärna till mig! Im in need off them!

PS.. Im livin the dream!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar