söndag 16 januari 2011

PS i love you!

en helg med my sisters in crime! fredagen började med link da smink hos mig och saris... senare drog vi til söder och nya retro bar, riktigt mysigt. där bjöds de på vin, öl och sjukt god middagsbufe! gratis e gott, så isvatten kunde ju slänga sig i en barrgran ett tag. ;)
de tackar wester gudarna för... träffade Pojje av en slump, lika kul som alltid. nästa vecka ska vi med honom på gaaykväll!












igår körde jag, slink och saris pyjamasmys hos oss.. satte på oss våra one piece och bädda ut soffan med 1000 kuddar och täcken.. mysigare kunde de inte bli.. som pricken över i:et så hade vi även 2 kg godis och 3 liter cola.... satte på ps i love you, och grinade i kapp! vi fick, eller jag mest, gråtattack och kunde inte andas och sen satt vi och planerade vår kommande resa till irland, där vi ska hyra ett stort hus och jag ska hitta den irländska drömmannen!







sen blev de skräckis och ice age och ps i love you IGEN! idag vakna vi tillsammans urpigga, med godis till frukost.
linkan har åkt hem och tvättat och jag och sara ska rensa upp lite sjungandes till celine dion, rutin här hemma, och sen ut på en powerwalk!



sen fortsätter söndagsmys när slink tvättat klart!

längtar efter min lillprins som fyller hela 2 år imorgon och kanske lite efter rövhålet.



1 kommentar:

  1. Glad och glad. Jag visste väl att du inte skulle vara nykter. Jag är väl inte född igår heller. Skapligt smart tjej om jag får säga det själv. Känner väl dig om man säger så också. Joo

    SvaraRadera