onsdag 5 januari 2011

Not yet a women

Tvn och matbord på plats! Fett nice. Nästan alla samtal är ringda och jag känner att jag ligger i fas! Blir iaf fett nice i lägeneheten även om de är lite skabbvarning på vissa rum. Jag har iaf sanerat toaletten idag. Hejdå bajslukt och välkommen klor! Börjar kännas riktigt hemtrevligt här måste jag säga! Kommer nog bli fin fint de här. Sovrummet ska få sin lilla touch även om de är en hyresrätt. Man måste trivas och lite färg är ingen jättekostnad.

Nu sitter vi och lirar lite Donkey Kong jag och sambon.. försöker planera lite krubb. Än så länge blir de fastfood från coop. Försöker mig på de lite nyttigare varianterna så man inte svullnar upp för mycket. Precis som jojsman så har jag en tjock period och den är som sagt inte alls kul. Så nu ska ordningen tillbaka och träningar och promenader ska igång. Känner faktiskt mycket inspiration såhär på en ny plats. Kan leta mig en skön promenadslinga! Japp de ska jag!

Imorgon åker jag för sista gången på ett tag till Västerås. Wop wop! Numera hatar jag att åka bil... blä! Ska dit och städa ur de sista i lägenheten sen är den till någon annans ansvar! YEY! Blir också bandy. VSK - Tillberga. Brorsan ska vara med och då ska jag vara där och hejja på när jag ändå är där. Sen blir de avskedsmiddag med la familja!

Kommer snart med lite bilder från Vemdalens dagar!


PUSS

/Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar