tisdag 4 januari 2011

Not dead!

Inte död inte död inte död:)

Jag flyttar jag flyttar jag flyttar! Och nu är jag bosatt i sthlm. Ska bara till Västerås och städa lägenheten sen är de goodbye!

Imorgon är de massa samtal som måste ringas och fortsätta städa. Jag har idag konstaterat att de inte kan vara hälsosamt att bo två killar tillsammans. Vi tjejer är helt enkelt mycket mera renliga! Ingen kan säga annat.

De senaste dagarna har jag åkt snowboard som ni vet. Jag är grym..(med hjälp av Ida Roos). Sen har de bara varit att springa i trappor och burit saker. INTE kul. men kul att de äntligen händer. Vi har packat in saker i nya lägenheten och vi har hela dagarna laggt pussel. Vad saker man samlar på sig. Ska flytta med jämna mellanrum så händer inte detta. Känns iaf asbra! Känns fruktansvärt bra att inte veta vart jag är eller vad jag exakt gör om ca 4 veckor. Jag vet att jag går i skolan och bor i sthlm. Thats it. Happy happy happy!

Nu måste jag uppdatera mig runt internet då jag har varit helt avskärmad den senaste veckan. Kommer fortfarande vara lite klent bloggande men jag ska göra mitt bästa. Har fortfarande massor kvar att göra för att hinna få klart så mycket som möjligt innan måndag! Men jag är taggad!

PUUUUUUUUSS!

/Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar