torsdag 13 januari 2011

Styling

Jag söker en stylist och pengar. Tycker inte om speciellt mycket i min garderob. Längesen jag shoppade nu och längre kommer de bli. Negativt med plugg. Plus med jobb. Thats life.

Sasha berättade också att de är slinky style inne på scorett. Vad betyder detta? Jo att jag inte kommer kunna befinna mig någonting inne i city. Sthlm är ju uppbyggt på skor.

Gilla läget skulle jag vilja säga. Bara att gilla. Lång tid utan pengar är de kvar! Får satsa på beach 2011 helt enkelt. Träning gör dock att man bara vill köpa mera kläder.

Så hitta en stylist åt mig och lite cash så fixar de sig. Jag har ingen stil just nu och enligt min garderob har jag aldrig haft någon heller.

Vad gör man vad gör man. Blondinbella har bloppis på söndag. Ska vi dit? Jag tror de! Sen blir de nog second hand, där kan man göra de största fynden.



/S

1 kommentar:

  1. Jag vill flytta till sthlm igen! Kan jag bo i din garderob? Allt detta slipdamm här i huset is killin' me! Haha ;)

    Hoppas att allt flyter på bra med skolan! Ropa om du behöver en modell some day :)

    Kisses!

    SvaraRadera