torsdag 20 januari 2011

Risbagare

Har absolut ingenting att skriva om idag! Även fast dagen varit ganska händelserik... Jag dog i alla fall när jag läste om Slinkans möte med risbagaren som hyttad omkring på tunnelbanan, nästa gång hoppas jag att du stoppar han i väskan och tar hem han till mig! Han vill jag ha i en låda under sängen och plocka fram på efterfesterna! Wola wola liksom.

Annars så har vi nyss bestämt Emmas 25årsfest, det blir circus galaxy kryssning för hela slanten, 12 bruttor och en Petter på scen! Kan bara bli - STÅTROSA! Och man fyller ju inte 25 bara för att... födelsedagsplaner ska smidas, det blir Jojjsmansshow utav bara helvete! Emmsa nu äre slut på lammköttandet och nu har du hälften kvar till 50! Men DU, du är både freshare och snyggare än en 17åring, jammi jammi.

SKÅL


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar