onsdag 26 januari 2011

Dag jag kommer inte ihåg i skolan

Veckorna rinner iväg och likaså tiden. Skolan går kanon och vi har precis börjat med brudmake. Jag börjar känna vilka ramar jag vill hålla mig inom, vi får se i slutet av utbildningen om jag känner lika;)

Igår hängde jag med brudanrna Johansson och bebben Sigge. En myspys kväll.. sen fick jag komma hem till en bukett blommor och en godispåse. jag har den bästa karln! han kan läsa mina tankar:P

Idag är sambon på utbildning och jag är hemma själv. Städning och lite plugg står på listan. Har ju klassfest på fredag och vill ju att lyan ska kännas någorlunda fräch när vi får brudbesök:)


Här har vi klassen, dock saknas de en tjej. På fredag är de klassfest och då ska vi lära känna varandra utanför plugget. Ska bli megakul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar