söndag 9 januari 2011

Här stod kakburken på glänt!

Wola wola! Sitter på stan, smått bakfull eftersom jag och tjejerna hade en GALEN, jag upprepar, GALEN kväll igår.
Vi började hos Pao med vintjut och shottar och avslutade på Salu där vi slagit på stort med drinkbord. Vi firade både det ena och det andra! Efter de var de ju bara tutning och körning, skulle kunna skriva ett väldigt roligt inlägg om allt sjukt som hände, some day, one day!

Nu ska jag möta min giffelkvinna Naddis för en fika och prata gårdagen, blir minst sagt magknip, senare tar jag nog en prommis till Soffipropp och dricker kaffe! Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm, och då börjar även de lite nyttigare livet! Gymkort ska inhandlas och morötter ska käkas!

Vi ska göra kaos med dig, jag har fullt på bilen i grejoR, jag ska klippa ören. Jah ska ta han, inte bålisen ska ta han, Jah ska ta han!

Love you girls!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar