onsdag 5 januari 2011

Känner inte ett dugg för party party! Tjejerna ska till solidaritet och cafe när midnatten drar in, men just nu tror jag att jag bangar! Och då undrar man verkligen, whats wrong.
Ska dock bjuda Sara på middag ikväll och ta ett glas eller två och kanske en öl på Söder går i..
Har så mycket att göra på jobbet att man funderar ju om man börjar få magsår.. kanske denna stress som gör allt annat så otaggat!

Ful och fet perioden ska iaf fixas nästa vecka då jag ska köpa gymkort brevid jobbet, då ska ja försöka vara uppe med tuppen och träna innan jobbet... tanken är så just nu iaf! Lär dock inte hända.. Och om de händer lär ju inte stressen i mitt liv bli mindre. Men magsår e väl najs!

Efter idag är det långhelg och den ska jag faktiskt spendera back home in Uppsala, bara ta det lungt, träffa efterlängtade vänner och framförallt gosa med min lillprins! Blir förmodligen en fest kväll när man ändå är där.



Blir därmed minimalt med updates på bloggen kan ja tro! Wester kommer få panik ;)

Men morsning korsning.

1 kommentar: