söndag 23 januari 2011

Lyxbesök

Ännu en utvilad dag. Jag gick en promenad innan frfukost för att utforska skogarna kring boendet! Väldigt nice väder måste jag säga. Sen åkte jag och sambon iväg till odenplan för att luncha lite. Dumplings och sushi.. gott men annorlunda. Testa! Kom fram till att vi ska besöka nya resturanger varje söndag. Kul grej och man blir lite orienterad. Sen sprang vi förbi ett cupcake ställe för att införskaffa fika till lyxbesöket. Mamma, pappa och min lilla ängel kommer hit!
De är bra med besök för nu har jag och sambon packat upp sista lådan! Wop wop!

Helgen blev mycket lugn och jag är väldigt utvilad. Jag och sambon hade pjamasparty och han ställde upp på att se The Notebook. Verkligen en jättefin film och sen fick jag ställa upp på en actionrulle. Såg början och slutet och den var bra!

Och kommer mina partners in crime någonsin hit på fika så ska jag bjussa på sånna till er också!;) PUSS




1 kommentar: