lördag 22 januari 2011

Boooring

Lördag, lördag, lördag. What to do? Tog en välutvilad dag iaf. Drog i väg till Kista för att fixa över mitt nr till telenor för iphone. yes. i got one! inte 4an utan jag tror mera på stenåldern. Fixade telenor och sen vidare för att spana efter jacka, en snyggare vinterjacka är jag i stort behov av, tycker även mike. Hitta en men som såklart inte fanns i min storlek. Kanske blir in till city imorgon för att kolla vidare.

Ut till arlanda stad för mike ska köpa ett kylskåp åt grabbarna och ja nu sitter jag här på kontoret och väntar. Jag har skittråkigt. Aldrig har fejan eller någon annan sida varit så tråkig. Tänker att jag kan passa på att ringa några samtal, nej nej. Inge batteri i telefonen. Såklart! Blä.

Nåt annat skönt är att vi tog en kort tripp till solarieöarna för att återställa huden lite! Rekomenderas för de var enormt skönt!

Så systrarna johansson, jag är inte hemma, jag vill ringa men kan inte. Så jag ringer när jag kommer hem. Facechatten funkar inte heller, skräll. De är någonting som denna smarta lilla nisse i usa har missat, skaparen av facebook behöver kolla över detta!

Hoppas mannen kommer snart så vi kan åka in till civilisationen!

Moj Moj!

/Slinky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar