fredag 21 januari 2011

Victorias secret fashion show

Jag har inte heller så mycket att skriva om faktiskt. En sak bara.

VSFS vill ju alla se? Jag vill se de live, jag vill vara där. Så vi börjar kolla runt lite på hur inbjudnigarna kan se ut, eller om de ens finns någon möjlighet till att komma in.

För de mesta så är de ju bara kända kändisar som får inbjudningar, alltså måste du vara asistent till en av alla dessa människor för att ha en suck för att komma in. Vi hittade dock biljetter, som kostar ca 250 000kr... små pengar. MEN pengarna går till välgörenhet...duktigt duktigt. En del biljetter skänks bort i tävlingar etc.

Sen finns de en annan typ av biljett.. de är för showen och efterfesten. Kan inte hitta något pris på den. Smaskigt va? De tolkar iaf jag som att vilken svenne som helst inte ska kunna springa till pappa och be om pengar för att komma in. Jag tror att du säkert ska ha något riktigt bra skäl till att kunna köpa dessa biljetter.

Sen så kan jag ju för övrigt berätta att modellerna som går denna visning börjar träna 6 månader innan. Enbart för visningen. Tufft!



/Slinky

1 kommentar:

  1. Om (när) du blir en grym makeup artist så ser du till att få sminka brudarna! Då får du verkligen se showen live!! ;)

    SvaraRadera