tisdag 25 januari 2011

Löning

Idag är dagen kommen! Och bara för att den lilla lyckan inte ska vara hel så länge så får jag självklart böter från ett bibiliotek på en bortglömd bok som ligger någonstans! 2011 verkar vara böternas år för min del.... och tro inte att det är billigt att vara försenad med en bok till Uppsala universitet! Piss off.

Jag och tjejerna på jobbet ska i alla fall gå ut och äta snart, får försöka glömma bort bötern under måltiden och spara in den onödiga summan på annat sätt. Och vara glad att jag nu lärt mig se skillnad på ryska och uzbekiska i text.

På fredag får jag i allafall ett datum. Bom bom bom! Och jag är sååå sugen på att ta ut lite semester och åka bort i solen en vecka.

Annars så vaknade på de mest underbaraste sättet i morse! Saknar han redan, fast jag vet att han är hemma hos oss och att han är där när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar