måndag 3 januari 2011

har precis kommit på min nedstämda energi idag... tjock och ful perioden är här!!!! alla brudar vet vad det är för period.. och den är INTE OK!

och på köpet så saknar jag min fiskorv så jag håller på att spricka, kände för att spela lite celine dion och släppa några tårar av saknad. det var renande och ganska skönt... ;) tänkardagen har varit här och de dagarna är inte vilka dagar som helst.. livsideerna strömmar.. hästarna springer på högvarv.. och när mitt huvud är lite kaos då ringer jag antingen wester eller exhäxan.. idag ringde jag exhäxan och på något vis får han alltid in på mig rätt bana igen... kanske för att ingen känner mig så bra... kanske för att denna man många gånger är lika klok som dum i bollen... kanske är det de jag både älskar och hatar... älskar att hata, hatar att älska.... känner hur hästarna börjar få håll nu! imorgon vet jag att jag kommer vakna med helt andra och nya ideer! suck... vad livet e snurrigt med alla val och måsten. men DOCK så underbart.

blev på väldigt glatt humör när ja hitta bilder och filmer från mig och Dolkarna.. tillsammans med dom, ja, då är det lycka på väldigt hög nivå!





fast fiskorven gör mig allra lyckligast och han kommer ja pussa upp om bara några dygn! hade jag fått välja att vara utan honom för alltid eller att vara på en öde ö med honom för alltid, hade jag utan tvekan valt det sista!



well well, igår var det storkalas för Hoffa... det bjussades på pizza och alkohol för de som inte skulle jobba idag (vilket jag skulle, så jag drack cola, men jäste bra nog på de) nu drar hoffmaestro till Thai i två månader, och jag hoppas vi överlever utan mannen i huset! eller jag hoppas att sara överlever ;)



min lilla familj


imorgon väntar spakväll! för på onsdag blir det lååååånghelg. wola wola!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar