tisdag 11 januari 2011

Verktygslåda

Har man en hel verktygslåda lös så får man skapa sig en egen. Igår påbörjades monteringen av garderoben vi köpte för 2 månader sedan. Vi fick lite panik när Slinkan berättade att de blev klar med sin flytt och montering på en helg och jag och Sara har knappt börjat och det har gått 2 månader. ;) Så på fredag är det deadline, då ska allt vara klart.. Höhohö.... och detta utan ens en hammare. Men vi är ju inte dom som är dom, vi har ju självklart skapat oss en egen verktygslåda, hammaren är tex en morot.

Men det var en mysig kväll igår med rumpisarna, de två andra i rosa rutan här ovan, fick äntligen ny och positiv energi och inga tvivel. :)Vad gjorde man utan bästa vänner? Kan inte ens föreställa mig en värld utan alla mina!

Ikväll ska monteringen fortsättas. Kan dock nämna att det är Sara som sköter dealen, jag försöker inte lägga mig i så mycket eftersom alla monteringar gjorda av mig tidigare har rasat ihop efter en vecka.

Imorgon ska jag upp med tuppen, ska vara på gymmet 06.30! Jag längtar efter att stå vid maskiner igen... wola wola.. welcome to the jungle!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar