måndag 10 januari 2011

Back to da crib

Tillbaka i cribbet med krubb i magen. Mums.

Första dagen i skolan har varit fantastisk. Vi är en klass på 16 st. En kille, tre norska brudar, en sthlmare och resten från övriga sverige. Skitkul rentutsagt. Alla i jämnålder så jag tror att vi kommer ha det fantastiskt kul! Roligast av allt är att denna enda sthlmare som finns i våran klass är i från Bromma. Jag frågar.. Du känner inte någon Sara Johansson? hmm jooo, en liten blond tjej som har färgat håret rött?.. de visar sig att den enda sthlmaren har gått i grundskolan tillsammans med våran sasha.. hur sjukt är inte detta?

Jag önskar hur som att ni kunde känna de jag känner just nu! de pirrar och nöjdare är nöjdast är jag. Imorgon drar de igång påriktigt! WOPWOP!

Hängde hos systrarna idag.. nu är allt återställt. allt känns wonderful. Saknar dem redan när jag sitter hemma i cribbet;)

/Slinky

1 kommentar: