måndag 17 januari 2011

Min lillprins 2 år idag!

Godmorgon alla glada.
Idag blir min lillprins hela 2 år! (Jag hoppas ni grattar honom på facebook;)
Önska jag hade honom här så jag kunde fira honom på sängen... men han får dubbelt upp när vi ses istället..

Hundkalaset som jag och tjejerna planerade såg ut såhär i höstas

"Hundkalas med pompa å ståt.. hundtårta på säng, 23 inslagna paket i alla storlekar ska han få och hunddisco i vardagsrummet... Prinskorvar ska hänga i taket ist för discokulor.. Salle e dj och ska Ture och Alfred komma lär vi skaffa dörrvakt om dom ska moppsa upp sig, jack russels! Hoffa och Wållner kunde ställa upp i dörren.. tjejerna står på listan, Sigge har ju ett dussintals antal mostrar! Jag ska även göra sigges favorittårta och det skulle då innefatta en blandning av kaviar, korv, blodpudding, grisöron, lite småsten, jord, gräs, läpppsyl och hundskit... jamjam... Jag e lekledare och ni har vip kort till fiskdammen! YEAH, känner jag vårt sjuka gäng rätt så kommer det fan bli av också, det väntas galet hundkalas!"

Shit pommes, dagen är fasiken kommen... å inte ens prinskorvar har inhandlats!

Nu kan ju inte Sigge läsa bloggen, inte vad jag vet iaf, men facebooka kan han, minst sagt.... Så ifall han råkar trycka in sig här också -----> grattis världens bästa kille... JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA UNIVERSUM och hoppas du blir en gammal gammal gubbe. Man heter inte Sigurd bara för att!!! Love love love love youu min gnuuu!




Party med Hanna, Addan och Sabbe


Uppvaktar mig och Lelle på vår födelsedag

Första dagen hos sin familj

Tjejfest hos oss

Papi

Mami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar