onsdag 12 januari 2011

Godisbutik

Dag 3 i skolan! Fortfarande lika kul. Vi går fortfarande igenom huden och olika produkter. Vad som bör finnas, vad man ska leta efter och vad som passar dig. Detta är en djungel men för en gångs skull börjar jag fatta. Har alltid undrat över vad man ska kolla efter. Tips och råd kommer när jag är mera säker på de jag kan!

Sen fick vi även testa produkter på varandra. Ta en partner och kolla huden och ta fram diverse produkter för hennes hudtyp. Så vi har faktiskt kleta ansiktsmasker på varandra idag. Vardagslyx skulle jag säga! Mega roligt!

Efter plugget drog en större del av gänget till en godisbutik på söder. Alltså inte godis godis... godis för en makeup artist.. himmelriket. Misstänker att en del pengar kommer sättas sprätt på där. Får skriva en behöva lista och sen en jag vill verkligen ha lista! Wop wop

Jobbar fortfarande med norskan.. den artar sig, idag lärde jag mig ett nytt ord. Spise = Äta.

/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar